Am greșit datele de facturare. Pot solicita refacturarea cu datele corecte?
Dacă dupa plasarea comenzii observați ca datele de facturare nu sunt corecte ne puteti contacta telefonic sau pe email pentru a solicitata modificarea.Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiași luni contabile.Sc Davistar Srl nu vă poate elibera o nouă chitanța deoarece serviciul de curierat face incasarea in numele nostru prin Cont Colector și chitanta este emisă de catre aceștia)
Am primit un produs nou insa cu defect, ce trebuie sa fac?
Dacă după preluarea coletului constatați că produsul prezintă defecte si nu funcționează conform vă rugam să ne contactați telefonic 0745016380 sau pe email piesenet24@gmail.com in termen de maxim 12 ore de la preluarea coletului urmând ca noi sa soluționăm problema în cel mai scurt timp posibil.
În cât timp se va livra comanda plasată pe site-ul piesenet24.ro ?Termenul de livrare pentru produsele cu status "În Stoc" termenul estimat de livrare este de 24-48 de ore din momentul confirmarii comenzii telefonic sau pe email. Termenul de livrare pentru produsele cu status "La Comandă" termenul de livrare este de 4-5 zile lucrătoare din momentul confirmarii comenzii telefonic sau email.
Cum vă pot contacta?
piesenet24@gmail.com sau prin formularul de contact de pe site
În cât timp se vor returna banii inapoi in urma returului efectuat?Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la preluarea produsului de către piesenet24.ro, in contul indicat la completarea formularului de retur. Daca plata a fost efectuată cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.
Nu am gasit factura in colet. Cum o pot avea?
Factura după emitere o puteți solicita trimițându-ne un email la adresa piesenet24@gmail.com și o să vă trimitem o copie după aceasta în cel mai scurt timp.
Cum pot anula o comandă?
Dacă doriți să anulați o comandă plasată pe RapidAuto.ro vă rugăm să ne contactați telefonic la 0745016380 sau pe email piesenet24@gmail.com
Cum procedez dacă am primit coletul si nu sunt toate produsele comandate?
Dacă ați constatat că vă lipsesc anumite produse din colet, vă recomandăm să ne aduceți situația la cunoștință in maxim 24 de ore de la recepționarea coletului . Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv.
Cum procedez dacă am primit alt produs decât cel comandat?
Dacă la preluarea coletului constați că nu ați primit produsul comandat vă rugăm să ne aduceți situația la cunoștință in maxim 24 de ore de la recepționarea coletului .